عنوان گروه خبري / اخبار .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ 
  • کد خبر : ۳۲۶۸۸
۱۱ طرح در رودخانه رودان افتتاح شد
در نهمین روز از دهه مبارک فجر ۱۱ طرح در حوزه، راه ، ورزش ، کشاورزی و آموزشی در بخش رودخانه شهرستان رودان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری رودان، با حضور جانشین فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان، فرماندار رودان ، مدیرکل جهاد کشاورزی هرمزگان ، مدیرکل دامپزشکی هرمزگان ، بخشدار رودخانه و جمعی دیگر از مسوولان شهرستان و بخش رودخانه ۱۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۶۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وقتی سپاه برای آبرسانی به ۱۱ روستای رودخانه به میدان می آید

سردار امیری جانشین فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان در حاشیه بهره برداری از این طرح به خبرنگار فارس گفت: حجم عملیات این طرح ۲۱ کیلومتر لوله گذاری شبکه توزیع و خط انتقال می باشد که ۴۶۳ خانوار از آن بهرمند خواهند شد.
وی اضافه کرد: این طرح  از طرح های مشارکتی  سپاه و خیرین می باشد و ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای آن هزینه شده است.

طرح های حوزه راه ، آموزش ، ورزش و کشاورزی هم افتتاح شد 

فرماندار رودان نیز در ادامه آیین افتتاح این طرح افزود: امروز روکش آسفالت محور فاریاب رودخانه به سمت کهنوج افتتاح به بهره برداری رسید.

وی افزود: این طرح ۱۲ کیلومتر می باشد و  با  اعتبار ۲۱ میلیارد تومان تکمیل شده است.

وی همچنین از افتتاح روکش آسفالت روستای جنت آباد رودخانه با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان خبر داد.

عبدالرضا سالاری به افتتاح دو زمین چمن مصنوعی در روستاهای فاریاب و محمد آباد بخش رودخانه هم اشاره کرد و گفت: در مجموع برای ایجاد طرح های ورزشی که با مشارکت اداره ورزش و جوانان و دهیاری های این روستا افتتاح شد بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

فرماندار رودان بیان داشت: ۵۰ نیروگاه خورشیدی نیز با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان از طرح های اشتغال زایی کمیته امداد به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: امروز یک سردخانه بالای صفر  محصولات کشاورزی در روستای ماشنگی نیز با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

سالاری خاطر نشان کرد: پارک و بوستان روستاهای دهیری و رستم آباد بخش رودخانه نیز تقدیم مردم شریف این روستاها شد و در پایان مدرسه سه کلاسه روستای ماشنگی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0