عنوان گروه خبري / اخبار .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ 
  • کد خبر : ۳۲۶۹۰
۱۰ روستای رودان مجهز به دوربین پایش تصویری شده است
معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رودان از تجهیز ۱۰ روستای و شهر رودان در این شهرستان به دوربین های پایش تصویری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری رودان، محمد جاویدان  با اشاره به اینکه در شهرستان ۴۲ نقطه حادثه خیز داریم تاکید کرد: باید دستگاه‌های عضو شورای ترافیک شهرستان به گونه عمل کنند که در طول سال این نقاط حادثه خیز کاهش یافته و حتی تعداد تلفات جانی آن نیز رو به کاهش باشد.
وی اضافه کرد: هم اکنون مصوبات شورای ترافیک شهرستان در سامانه ترافیک کشور ثبت می شود وبر مبنای تایید آن باید این مصوبات نتیجه بخش باشد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رودان تصریح کرد: از این پس مصوباتی که قابلیت اجرایی دارند را خواهیم داشت و دستگاه‌های اجرایی موظف به ارایه گزارش مستند از خدمات خود در راستای کاهش بار ترافیکی و کاهش خسارت هستند.

وی افزود: هم اکنون محور آبنما به جغین مجهز به دوربین پایش تصویری می باشد و نصب این دوربین ها در محور بیکاه تا یک ماه آینده به اتمام می رسد.

وی ادامه: در واقع  ۱۰ روستای این شهرستان مجهز به دوربین پایش تصویری شده اند و پیش از اینکه کل شهر رودان بطور کامل به دوربین  پایش تصویری مجهز شده بود و تجهیز شهرهای بالاشهر جغین و شهر بیکاه نیز بزودی انجام خواهد شد.

جاودان در پایان از اجرای پروژه روشنایی و شانه سازی جاده آسفالته بین باغی رودان به بیکاه هم تا پایان هفته آینده خبر داد.

امتیاز :  ۲.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0