• ساعت : ۰۹:۰۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ 
  • کد خبر : ۴۱۴۲۸
فرماندار رودان روند اجرای طرح آزاد راه رودان به كهنوج را پیگیری كرد
عبدالرضا سالاری فرماندار رودان به همراه حسین رییسی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در نشستی با مدیرکل مسکن و شهر سازی هرمزگان روند اجرای طرح آزاد راه رودان به کهنوج را پیگیری کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری رودان، عبدالرضا سالاری فرماندار رودان به همراه حسین رییسی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در نشستی با مدیرکل مسکن و شهر سازی هرمزگان روند اجرای طرح آزاد راه رودان به کهنوج را پیگیری کرد.

محور مواصلاتی رودان، کهنوج به جیرفت به طول ۲۰۲ کیلومتر است که شهرستان رودان در استان هرمزگان را به جنوب و شرق استان کرمان متصل می کند.

۲۰ کیلومتری از این بزرگراه در حوزه اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان قرار دارد که عملیات ۱۲ کیلومتر آن تکمیل و آماده بهره برداری می باشد و عملیات باند دوم رودان به کهنوج به طول ۶ کیلومتر در مرحله انعقاد قرار است و یک دستگاه تونل به طول ۶۴۰ متر در مرحله مناقصه و عملیات اجرایی یک دستگاه پل آبنما به طول ۲۴۰ متر با سه دهانه نیز پس از تامین اعتبار آغاز خواهد شد.

اعتبار این طرح در مجموع ۸۰۰ میلیارد تومان می باشد که تسهیل در حمل و نقل محصولات کشاورزی شهرستان، تسهیل در صادرات مواد معدنی و اتصال کشورهای پاکستان و افغانستان به مرزهای آبی جنوب کشور از مزایای آن است.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0