• ساعت : ۱۱:۰۸
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۴/۰۶ 
  • کد خبر : ۴۱۲۲۳
نشست مشورتی دهیاران بخش مركزی شهرستان برگزار شد
به ریاست عبدالرضا سالاری فرماندار رودان و با حضور بخشدار مرکزی ، رییس شورای بخش مرکزی و جمعی از مدیران ادارات شهرستان نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی برگزار و طی آن مشکلات روستاهای از سوی دهیاران مطالبه شد و مدیران مربوطه پاسخگو شدند.

به گزارش روابط فرمانداری رودان، عبدالرضا سالاری در این نشست اظهار داشت: دهیاران باید به عنوان خدمت گذاران مردم در روستاها تبیین کننده سیاست های دولت باشند و در این راه در زدودن غبار محرومیت از چهره روستاها تمام تلاش خود را بکار گیرند ، قطعا این امر جز با تلاش و کوشش مضاعف میسر نخواهد شد.

وی ادامه داد: در این جلسه با دعوت از مدیران ادارات تلاش بر آن شد تا ارتباط دو سویه و تنگاتنگی مابین دهیاران و مدیران دستگاه‌های اجرایی به جهت رفع مشکلات روستاها برقرار شد.

فرماندار رودان تاکید کرد: در واقع رکن اول رسیدگی به امور مردم در روستا همین ارتباط ، همکاری و مشارکت در جهت شناسایی و رفع مشکلات است.

وی تصریح کرد: امیدوارم قطار توسعه روستاها با همین جلسات و چاره اندیشی ها به راه بیفتد و در این راه دهياران بايد براي توسعه پايدار و نيز عمران و آباداني در روستاها با هم رقابت سالمي داشته باشند.

سالاری خاطر نشان کرد: دهیاران به عنوان بازوان توانمند دولت در خدمت رسانی به مردم شناخته می شوند و بر همین اساس بهسازی و آسفالت معابر، تامین و توسعه زیرساخت ها از جمله اولویت های مهم کاری دهیاری ها در روستاها محسوب می شود که باید به صورت جدی در دستور کار این افراد باشد.

وی افزود: البته در کنار این ها مشارکت در امور فرهنگی دیگر اولویت دهیاران محسوب می شود. فرماندار رودان در پایان تاکید کرد: تمامی دهیاران با نگاه توسعه محوری با تدوین یک برنامه کوتاه مدت و بلندمدت برای توسعه، عمران و آبادانی روستای خود تلاش کنند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0